Verslag 8e Autobedrijf Peter Ursem Kreekbos Toernooi (19 juni 2016)

Op zondag 19 juni werd op het evenemententerrein in het Kreekbos, het jaarlijkse buitentoernooi gehouden op gras. Jaarlijks ... als de weergoden ons goed gezind zijn, dit jaar hadden we het niet beter kunnen treffen! Om 07:00 uur ‘s ochtends begon de organisatie met het opzetten van de velden en tenten. De tenten werden ingericht en het terras opgebouwd. Omstreeks 11:00 uur stond alles klaar en kon er begonnen worden met het toernooi. De eerste wedstrijden begonnen om 11:15 uur.

2x2

Het toernooi van twee tegen twee was verdeeld over twee categorieën. Gevorderd en beginnend. In beide poules zaten vier teams. Er werd fanatiek en sportief gestreden om de hoofdprijs.

2x2 Beginnend Team
1. Twinnylords
2. De Juffies
3. Spit
4. Alise en Germa
2x2 Gevorderd Team
1. Jan en Marco
2. Joris
3. Koekenbakkers
5. De gevreesde Vikingen

4x4

Op veld twee, drie en vier werd de poule van 4x4 afgewerkt. Er waren twaalf teams die streden om de wisselbokaal. Aan het eind van de middag kon de eindstand opgemaakt worden van 4x4

Klik voor fotoserie
4x4 Team
1. Op dit toernooi wel oranje
2. Op techniek
3. Ikea Family
4. De Veekens
5. Miek frituur
6. Prikkels
7. Gladiators
8. Rachie en the backing beertjes
9. Bercha's
10. Weer mooi van huus af
11. 80’s Best
12. Bezige bijtjes

Al met al was het een zeer geslaagd toernooi en wij hopen dat het toernooi volgend jaar weer doorgaat; we gaan er natuurlijk wel van uit. Lijkt het je leuk om ook mee te doen, schrijf je dan volgend jaar wel in. Tenslotte willen wij iedereen bedanken die mee heeft geholpen op de dag zelf en met de voorbereidingen.

Ook willen wij onze sponsoren bedanken:
en tenslotte Jongerencentrum Everland voor het uitlenen van de diverse spullen.

Namens de organisatie, Fabian Schreuder