Info Nijntje Beweegdiploma

In februari 2018 gaan wij weer van start met het Nijntje Beweegdiploma!!

Dagen en tijden

Het volgende seizoen van het Nijntje Beweegdiploma van februari tot juni 2018 gaat er als volgt uitzien:

Vrijdagochtend, De Bloesem, Wognum
GroepTijdDiplomaJuf
109:30-10:151Floortje
210:15-11:001FloortjeIndien genoeg aanmeldingen in gr 1
Zaterdagochtend, De Tripkouw, Midwoud
GroepTijdDiplomaJuf
309:30-10:151Mandy
410:15-11:001MandyIndien genoeg aanmeldingen in gr 3
511:15-12:002MandyEventueel van 10:15-11:00 als er 1 groep diploma 1 is.

Nijntje Beweegdiploma 1

Nijntje Beweegdiploma 1 is voor peuters van 2 tot 4 jaar. De lessenreeks bestaat uit 15 uitdagende lessen waarna de diploma-uitreiking volgt. Bij de lessen worden de peuters begeleid door een ouder/verzorger. Als de peuter al beweegdiploma 1 heeft dan kan het gerust nog een keer deelnemen. De oefeningen kunnen per kind aangepast worden waardoor we kunnen blijven uitdagen.
De contributie voor deze lessen bedraagt €40,-.

Nijntje Beweegdiploma 2

Beweegdiploma 2 is voor kleuters van 4 tot ongeveer 6 jaar. Deze lessenreeks bestaat uit 20 lessen die een opbouw hebben in moeilijkheid. Het is niet nodig om Diploma 1 te hebben gehaald om deel te mogen nemen aan diploma 2. Wij gaan er vanuit dat de kleuters in deze reeks geen begeleiding meer nodig hebben door ouders, uiteraard mogen zij wel kijken.
De contributie voor deze lessen bedraagt €50,-.

Succes van afgelopen half jaar

Het tweede seizoen van het Nijntje Beweegdiploma bij Volleybal Vereniging Wognum was ook weer een groot succes. Dit seizoen startte Mandy ook een groep in Midwoud op de zaterdagochtend. Van september tot december/februari hebben 22 peuters op de vrijdagochtend en 15 peuters op de zaterdagochtend spelenderwijs de basisvormen van het bewegen geleerd. Wij vonden het ontzettend leuk om te zien hoe enthousiast de peuters en de ouders/opa's/oma's elke week weer kwamen gymmen. Het is gaaf om alle peuters te zien groeien in wat ze geleerd hebben en steeds meer dingen durven te doen. Het Nijntje Beweegdiploma start in februari 2018 weer en wij zouden het leuk vinden als iedereen weer komt gymmen!

Proefles + vragen

Vinden jullie het leuk om een keertje te komen kijken en mee te doen? Voor een proefles kunnen jullie mailen naar: nijntje_f.
Voor vragen over het Nijntje Beweegdiploma kunt u ons ook mailen. Of telefonisch via: nijntje_f (nijntje_f) / nijntje_m (nijntje_m).

Aanmelden

U kunt uw peuter/kleuter opgeven voor de lessen door de volgende gegevens te mailen naar: nijntje_f.
Gegevens
Naam kind
Naam ouders
Telefoonnummer
Geboorteplaats
Emailadres
Geboortedatum kind
Groep 1-2-3-4-5
Eventuele bijzonderheden/graag samen met

Achtergrondinformatie Nijntje Beweegdiploma

De vaardigheden die kinderen op jonge leeftijd meekrijgen via de Nijntje beweeglessen nemen ze overal mee naar toe. Of ze nou gaan hockeyen, zwemmen, turnen, voetballen of spelen in de speeltuin. Een vroege kennismaking met bewegen in combinatie met plezier vergroot de kans dat kinderen lekker in hun vel zitten, meer zelfvertrouwen hebben en een sportieve levensstijl aannemen. Kinderen die aan de lessen deelnemen boeken vooruitgang op motorisch, fysiek, mentaal en cognitief terrein.

Met het Nijntje Beweegdiploma 1 leer je:

Met het Nijntje Beweegdiploma 2 leer je:

Namens Volleybalvereniging Wognum
Juffen Floortje Kreuk en Mandy Koeman