Rabobank Clubkas Campagne

Einde aan jaarlijkse Rabo fietstocht! Deel 2 (23 maart 2018)

Zoals in deel 1 vermeld doet vvWognum mee aan de Rabobank Clubkas Campagne om de kas te spekken. Deze aanvraag met vereiste vermelding van besteding is goedgekeurd, deze besteding van gelden is:

INSTROOM VAN JEUGD, is enorm belangrijk. vvWognum ontwikkelde een voorbereidend lesplan speciaal voor kleuters; spelplezier, motoriek, inzicht, behendigheid, teamgevoel, en heel veel balvaardigheid. Een goede voorbereiding op alle sporten. vvWognum schaft niet- volleybal spelmaterialen aan van de opbrengst.
De eigenlijke stemming vind plaats in mei, maar belangrijk: Alleen leden van de Rabobank kunnen straks in mei vijf stemmen verdelen over verschillende verenigingen en stichtingen. Als U een Rabo bankrekening heeft en U bent nog geen lid, dan kunt U lid worden via de eigen Rabo account zonder verdere verplichtingen. Dit moet dan wel vòòr 10 april 2018. Heeft U zelf geen Raborekening, maar draagt U de volleybal- en andere verenigingen en stichtingen in Wognum een warm hart toe, geef dit bericht dan door via- mail, social media, app, et cetera zodat straks in mei geen stem verloren gaat. Echtparen of vaste partners kunnen ook een dubbel lidmaatschap aanvragen, waardoor ze per stel 10 stemmen kunnen uitbrengen!

Alles is na te lezen bij de Rabobank Clubkas Campagne

Einde aan jaarlijkse Rabo fietstocht! Deel 1 (9 maart 2018)

Aan de jaarlijkse Rabo fietstocht, waarmee de clubkas werd gespekt, komt een einde. Allereerst wordt iedereen, die hier al die jaren op enige wijze aan heeft meegewerkt, hartelijk bedankt voor de inzet. De Rabobank heeft voor een andere opzet gekozen, namelijk Rabobank Clubkas Campagne. Voor deze campagne heeft vvWognum zich aangemeld, en de aanvraag is intussen gehonoreerd. U wordt stapsgewijs geïnformeerd, hoe U via deze nieuwe campagne de volleybal vereniging Wognum, en andere verenigingen die U een warm hart toedraagt kunt steunen.

Achtergrond Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank West-Friesland draagt de lokale samenleving van West-Friesland een warm hart toe. Dit doet zij door de Rabobank Clubkas Campagne. De Rabobank Clubkas Campagne is dé donatie actie voor verenigingen en stichtingen, waarbij leden van Rabobank West-Friesland bepalen welke clubs een donatie ontvangen door het uitbrengen van hun stem. Elke stem is geld waard. In overleg met de ledenraad komt deze campagne in plaats van de Rabo Fietssponsortocht.
En ja, vvWognum doet mee!!

Hoe werkt de Rabobank Clubkas Campagne?
Bij de Rabobank clubkas zijn er twee partijen. Enerzijds de verenigingen en stichtingen die meedoen aan de campagne en anderzijds onze ruim 26.000 leden die mogen stemmen op verenigingen/stichtingen die zij een warm hart toedragen. Rabobank West-Friesland stelt in 2018 een bedrag van € 250.000,- beschikbaar die de leden van Rabobank West-Friesland mogen verdelen over de deelnemende clubs. Elk lid brengt vijf stemmen uit (max 2 per club). Dit stemmen doen zij online of op één van onze kantoren. Voor leden betekent dit: ledeninvloed in de meest zuivere vorm.
Voor verenigingen en stichtingen geldt: hoe meer stemmen, des te hoger is de bijdrage die aan de club wordt uitgekeerd.

Belangrijk: Alleen leden van de Rabobank kunnen straks in mei stemmen. Als U een Rabo bankrekening heeft bent U nog geen lid. U kunt lid worden via de eigen Rabo account zonder verdere verplichtingen. Dit moet dan wel vòòr 10 april 2018.

Heeft U zelf geen Raborekening, maar U draagt de volleybal- en andere verenigingen en stichtingen in Wognum een warm hart toe, geef dit bericht dan door via social media, e-mail, app, et cetera zodat straks in mei geen stem verloren gaat.

Technische Commissie