Verslag recreanten

Verslag recreantentoernooitje bij Neos (23 mei 2018)

Enige tijd geleden waren de recreanten van volleybalvereniging Neos uit Hoorn, bij onze vereniging op bezoek voor een vriendschappelijk treffen. Dit smaakte zo naar meer dat wij op woensdag 23 mei 2018 een tegenbezoek brachten aan de vernieuwde sporthal in De Grote Beer in Hoorn.

De opkomst van beide verenigingen was hoog zodat we heel ruim in de spelers zaten. Er konden 4 teams met de nodige wissels samengesteld worden. Zelf zat ik – vanwege een prik in mijn knie die middag – helaas aan de kant waar ik me nuttig kon maken met tellen en fluiten. Vanaf de kant kon ik goed zien hoe de teams bezig waren. En hoe! Wat werd er goed gespeeld en wat waren er leuke rally's te zien. Wat had ik graag meegespeeld zeg. Vanaf 20:00 uur tot iets over 22:00 uur werd er op die manier gespeeld en heel veel langer had het ook niet kunnen duren want iedereen was op een lekkere wijze goed moe.

Na het opruimen van de velden en te hebben gedoucht was er nog een heel gezellige nazit bij Neos, dat op zaterdag 26 mei jl. haar 25-jarig jubileum vierde. Grappig, dezelfde dag dat ook wij iets te vieren hadden, namelijk ons 50-jarig jubileum!

Bezoek aan volleybalvereniging Nibbixwoud (18 april 2018)

Alweer enige tijd geleden, op woensdag 18 april 2018, hebben onze recreanten een vriendschappelijk treffen gehad met volleybalvereniging Nibbixwoud in De Dres. Zelf was ik niet mee maar ik heb begrepen dat het een leuk sportief treffen was en dat de nazit ook heel gezellig was.

Volgend seizoen zullen we kijken of we een treffen kunnen organiseren met de volleybalvereniging uit de Zuidermeer.

Nancy Mulsch