Verslag 50-jarig jubileumfeest (26 mei 2018)

klik voor meer foto's van het feest Op een zonovergoten zaterdag 26 mei verzamelden jong en oud zich in De Bloesem en stonden alle groepen klaar voor het ludieke middagprogramma. We startten met onze groep met het parcours voor het pleeborstelwerpen. Dwars door de sporthal, over de tribune, over sloten en pleinen en dat in zo weinig mogelijk worpen. Hilariteit alom! Onderweg nog opdrachten tot en met verkleedopdrachten toe. Aan 't slot van de ronde een heerlijk ijsje! Daarna volleyballen met drie ballen in het veld. Lachen gieren brullen dus. Bij het onderdeel bovenhands spelen konden punten gescoord worden in tien reuze bloempotten. Bij het onderdeel mastermind moest je met de ploeg zo snel mogelijk een kleurcode kraken. Tot slot stond er een reuzendartbord waar je op moest serveren. De bal bleef met klittenband aan het bord hangen. In de pauze van het programma kon de jeugd heerlijk genieten van een bord patat.
klik voor meer foto's van het feest
Na het sportieve deel begon de receptie in de kantine van De Bloesem. Leden en oud-leden praatten honderd uit over heden en verleden. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. Een groot succes was ook de verzameling plakboeken met foto's en knipsels uit het verre verleden.

’s Avonds om 21:00 uur verzamelden alle leden zich bij partycentrum Stam voor de grote feestavond. Met een drankje en een hapje kwam het feest goed op gang. De muziek werd verzorgd door DJ Pieter Kok. Tijdens het feest werd iedereen gemixt door middel van het zoeken naar bijpassende puzzelstukken. Met vragen en hilarische opdrachten kwam de sfeer er goed in. Ook het vermaarde rad van avontuur mocht niet ontbreken. In de loop van de avond was iedereen wel op de dansvloer te vinden. Na een onvervalste polonaise kon iedereen rond enen terugkijken op een super geslaagd jubileumfeest!

Piet Konijn