Blacklight mixtoernooi

Op woensdag 19 december 2018 is er weer, na het grote succes van vorig jaar, een blacklight mixtoernooi voor alle senioren- en jeugd B- leden. Het toernooi wordt evenals de vorige keer gesponsord door Agravisi uit Wognum, waarvoor onze welgemeende dank!

Er worden wedstrijden gespeeld met als enig licht dat van de blacklights. Hierdoor worden felle fluorescerende kleuren en alles wat wit is extra opgelicht. Aan jullie de taak om er een mooi gekleurd geheel van te maken. Denk hierbij aan witte of felgekleurde shirts of het bewerken van je sportkledij met stiften of fluorescerende tape en verf dat oplicht door het gebruik van de blacklight lampen. Doe in ieder geval wel zoiets aan, anders ben je voor de anderen niet goed zichtbaar in het blacklight!

Bij dit toernooi mag je - als je wilt - één introducé meenemen. Dus weet je een vriend, vriendin, ouder, kind, buur of kennis die het leuk lijkt om mee te doen, laat het ons weten.
Het toernooi begint om 20:00 uur en duurt tot ongeveer 22:00 uur.

Meld je aan vóór zaterdag 15 december, zodat wij weten wie en hoeveel er komen. We kunnen er dan een gelijkwaardige teamindeling van proberen te maken. Iedereen krijgt een persoonlijke uitnodiging. Deze zijn inmiddels uitgedeeld op de trainingsavond. Nog niet ontvangen? Vraag er naar bij je aanvoerder of recreantenvertegenwoordiger!
Je deelname kun je mailen naar toernooiblacklight of stuur een appje naar Mandy: toernooiblacklight.

Mandy Koeman