Sluitings/Mixtoernooi (8 mei 2019)

Woensdag 8 mei was alweer de laatste training van het reguliere volleybalseizoen. Het seizoen is voorbij gevlogen en de competitie is alweer een paar weken afgerond. Traditiegetrouw wordt het seizoen afgesloten met het sluitingstoernooi, waarbij alle seniorenteams van de vereniging inclusief de recreanten en oudere jeugd gemixt worden. Ideaal om anderen waarmee je anders niet speelt (nog beter) te leren kennen en onze nieuwe talenten aan het werk te zien.

De organisatie was in handen van Ike en Constance en op speciaal verzoek was de aanvangstijd iets vervroegd, om op tijd klaar te kunnen zijn voor de wedstrijd, waarover we over 10 jaar nog praten. Na wat ingespeeld te hebben begonnen we aan de wedstrijden. De opkomst was erg groot en daardoor werden er tien teams van 7 personen gevormd.

We begonnen voortvarend en waren lekker aan het ballen. Iedereen deed leuk mee en er werd enthousiast gespeeld. Mooi om te zien hoe ook de jeugd zich moeiteloos aanpast en staat te trappelen om de senioren te gaan versterken in de komende jaren. De wedstrijden gingen mooi gelijk op en de teams waren redelijk aan elkaar gewaagd. Wie er gewonnen heeft weet ik niet meer, maar wij waren het niet, dus dan mag je natuurlijk zeggen dat het ging om de lol!

Na het toernooi snel naar de kantine waar Nel en Mylène de tribune klaar hadden gezet voor de wedstrijd Ajax - Tottenham. Helaas duurde de wedstrijd 5 seconden te lang waardoor een aantal van ons toch nog bedroefd naar huis ging. Toch was het een erg geslaagde avond. Ike en Constance, nogmaals bedankt voor de organisatie en ik zie iedereen weer na de vakantie of op het zand!

Pieter Steltenpool