Stratenvolleybaltoernooi 2022

Aankondiging

Op woensdag 15 juni (voorronde) en vrijdag 17 juni (finaleronde) wordt het 39e Stratenvolleybaltoernooi gehouden. Dit altijd zeer sportieve en gezellige evenement wordt gehouden in De Westfrieslandhal. Zoals gebruikelijk zal er weer fel gestreden worden om de wisselbokalen, maar vooral om de eer. We spelen met uitsluitend mixteams.

Inschrijving

Door diverse oorzaken verliep de inschrijving dit jaar stroever dan gebruikelijk. Als gevolg van de naweeën van corona waren er problemen met de beschikbaarheid van de sporthal. Verder was/is er dit jaar meer concurrentie van andere evenementen in Wognum en omgeving. Op de geplande sluitingsdatum voor het inschrijven, 29 mei was het toernooi nog niet volgeboekt. Onze toernooicoördinator, Hans Breeuwsma, doet zijn uiterste best om nog enkele teams over de schreef te trekken! Ter ondersteuning hiervan worden het inschrijfformulier en de contactpersonen nog eenmaal getoond

Download inschrijfformulier

Op woensdag 15 juni spelen alle teams de voorronde. Op vrijdag 17 juni is de finaleronde. Voor de vrijdag volgt er een herschikking n.a.v. de resultaten van de woensdag gespeelde wedstrijden.
De wisselbeker werd de vorige keer - dat was 2019 ! - gewonnen door Sijbelbroek. Dit team doet nu helaas niet mee, dus we krijgen sowieso een nieuwe winnaar! Dat kan leuk worden. Voor het team dat op de laatste plaats eindigt is er de poedelprijs, bestaande uit een wisselbeker met bijbehorend spandoek, beschikbaar gesteld door de personeelsvereniging van Leekerweide. Dit spandoek behoort, direct na het toernooi, gedurende enkele dagen in de betreffende straat of wijk te worden opgehangen! Tenslotte zijn er prijzen in natura voor de nummers 1 en 2 in iedere poule.

Zoals gewoonlijk draaien we iedere avond, na afloop van de wedstrijden, weer een spectaculair RAD VAN AVONTUUR met vele mooie prijzen, beschikbaar gesteld door de deelnemende teams !!! (Bij wijze van inschrijfgeld).

Wij wensen de teams veel succes toe! De supporters en overige toeschouwers wensen wij veel kijkplezier vanaf de tribune in De Westfrieslandhal, of vanuit het sportcafé in De Bloesem. Aanvang eerste wedstrijdserie: ± 19.15 uur; de laatste wedstrijdserie eindigt ± 22.40 uur. De entree is gratis!

Inschrijving via contactpersoon:
Directe inschrijving bij organisatie:

toernooistratenvolley
e-mail toernooistratenvolley
tel. toernooistratenvolley
adres toernooistratenvolley

Voorwaarden voor deelname

Mix

Straat/wijk
Tel.
X x x x

Tot ziens op het stratenvolleybaltoernooi !!!

Volleybalvereniging Wognum